I'm ready to do whatever


Var till Haparanda en sväng tidigare idag, mest för att gå in på Stadium och kolla om dom hade den där adidas tröjan jag ville ha för i så fall hade den fått följa med hem. Men givetvis hade dom inte ens fått in den. Det enda som fick följa med mig hem var från Hööks.

- Skrittäcke i ull, perfekt när det börjar bli kallare ute då Kira fryser så lätt. På rea var det också.
- Pannbandet som ni ser på bild ovan, är mycket snyggare i verklighet då silvret glittrar.
- Man och svansglans.

Har även hunnit med att vara till stallet på morgonen och släppa ut pållarna och fixa alla stallsysslor. Och efter middagen for jag och dressyrade med Kira. Värmde upp henne efter infarten och red sen ett tag på ridbanan där jag ställde lite högre krav på henne, öppna, sluta, skänkelvikning och lite galopp. Har inte galopperat henne sen i sommras då jag har bilder från när vi är på en äng barbacka. Och det märktes, tro mig. Hon studdsade upp, ner och i sidleds. Pigg kan det nog kallas.

Var ut med vovven alldeles nyss och nu ska jag gå och duscha, käka och det senaste idolavsnittet. Sovmorgon imorgon, börjar inte fören 12.10 och har bara matte - lycka! Måndagar är som en extra helgdag, men inte klagar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback