Now you're in New York, These streets will make you feel brand new, Big lights will inspire you



Funderar vad jag ska käka till lunch innan jag drar till skolan en sväng för att ha estetisk kommunikation. Ute spöregnar det så trots att jag bor sådär 800m ifrån skolan eller något så tänker jag flörta till mig skjuts, gå i spöregn är ju ingen hitt. Sen skulle jag behöva hälsa på SYV:en en sväng då hon ringde mig 3ggr förra veckan och jag inte kunde svara någon av dom. Så kanske, men jag säger bara kanske, har hon kollat upp allt det hon sa att hon skulle. Eller har jag för höga förväntningar nu? Ska jag förvänta mig en "Ööhmm.. jaa.." konversation då man lika inte kan få svar på det man undrar? Får börja avrunda om jag ska hinna, puss!

Update: Lektionen var inställd och jag är glad att jag kollade mitt schema på rexnet innan jag drog hemifrån så jag inte fick veta det fören jag var på skolan. Med andra ord ingen skola idag. Vad ska jag nu hitta på. Räkna matte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback