Primtal - delbarhet och faktorisering.



Har under kvällen hunnit vara och promenera med vovven i mörkret, blåsten och regnet, kändes betydligt bättre att gå bort mot furan än bort mot rammelberget vilket iofs hade vart en kortare sväng, men betydligt mörkare och läskigare! Lite Idol har jag också hunnit med att se, fast det är totalt värdelöst i år när dom har en ny jury, man orkar ju varken se eller lyssna på Alexander Bard. Han förstör hela programmet, hade dom inte kunnat hitta någon bättre? Var en jätte duktig tjej i Söndags som inte gick vidare på grund av något av hans konstiga argument, tänkte bara "men sjung själv då och gör det bättre." Tacka vet jag True talent, det kommer lika klassa ut Idol så småning om, vänta och se.

Räkna matte har jag också gjort, ovanligt va? Körde dock fast på en uppgift och behöver räddning av någon som kan, och jag har inte matte fören på Måndag så skulle ju behöva hjälpen snarast möjligt. Men det ska nog lösa sig, förhoppningsvis. Nu ska jag snart detja sängen men måste bädda den först och vetskapen om det gör att jag drar ut på tiden, även om det bara tar 3 minuter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback