Do you ever feel out of place?



Hemkommen från en promenad med Milla, känns som att det enda jag iprincip gjort hela dagen är att promenera, hem från tandläkaren, till skolan, hem från skolan, promenad med Milla. Inte för att jag ser det som något negativt, snarare possitivt eftersom jag inte hunnit rida idag. Dygnet borde ha fler timmar, under sommarlovet hann jag ju jobba, rida en timme, fara hem och byta kläder och dra och springa några kilometer och göra si sådär 75-100 situps på det. Annars har jag inte hunnit med så mycket sen jag slutade skolan, käka middag och vara till stallet en sväng.

Grunnar om jag ska börja med en bilduppgift eller spara på den, visserligen var det att teckna i gråskala så känner mig rätt hemma inom det området så borde gå rätt bra att göra klart det ikväll. Eller fajtas med matten, men jag har fortfarande inte kommit på hur jag ska räkna ut det där jävla talet. Visserligen var det ett C:tal så det är ju meningen att det ska vara svårt, men jag har kunnat alla andra efter lite funderande så jag kan inte ge upp på det allra sista talet, Bless me, make me smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback