Who you are

Kom precis hem från stallet då jag vart och dressyrat med Kira, gick jätte bra om jag räknar bort galoppen då hon var så pigg så fick inte ut så mycket, men hon fick springa av sig. Visste ju redan innan passet att jag inte kunde ha för höga förväntningar om galoppjobbet, men jag har ingen stress någerst så att dagens galoppträning gick mindre bra spelar mig ingen roll, det är sånt man får ta ibland. :) Ska jag ta något possitivt ur passet så gick skänkelvikningen, fram och bakdelsvändningarna och öppna och sluta riktigt bra, hon var avslappnad genom hela kroppen och arbetade med rygg och bakdel. Red med graman för att hon skulle få lite hjälp när det blev lite högre krav på henne då hon vilat några dagar, men tog bort den till galoppjobbet. Nu ska jag käka, peace!


Bild sen Juni/juli 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback