You can close your eyes to things you don't wanna see, but you can't close your heart to things you don't wanna feel



Igår var det prick 1 år sen Smokie flyttade hundra mil bort, lilla gubben <3

Är nog bland det dummaste jag gjort i hästväg, att jag inte sa till mamma att jag ville ha kvar han trots allt och att vi skulle tagit bort hans annons. Till och med mamma tänkte göra det men lät den ligga kvar, för hon trodde väl som jag, att ingen skulle viöja köpa han i första taget. Men jag vet, jag vet att han har det bra hos sin "nya" ägare. För ville man köpa han efter hur han betedde sig när hon provred kan man inte annat än tycka om hästen, då pratar vi om kärlek vid första ögonkastet, precis som det var för mig med Kira. Det spelade ingen roll hur hästen gick när man provred, jag visste att det var hon jag ville ha och jag ångrar ingenting. Jag saknar mitt spöke. Lilla, knäppa, älskade Spookie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback