You make me feel



Hello sunshines! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, förkylningen driver mig till vansinne, jag orkar ju ingenting! Började morgonen runt klockan åtta med att käka frukost och gå ut på en kortare promenad med Milla i regnet, har man hund är det bara att bita ihop hur dåligt väder det än är, är glad att någon kommit på den smarta idén med regnkläder och paraply. Efter vår promenad gick jag och sova igen och Milla var inte sen att hänga på utan gick och la sig i sin låda. Vaknade för ungefär 30min sen och nu ska jag snart gå och kolla vad jag ska käka till lunch, jag har börjat bli riktigt duktig på att laga mat, till och med enligt mamma. Så det tar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback