4.28 - Lördag

Började morgonen med att öppna ögonen runt 07,30 och se att det var jätte fint väder ute. Tänk att så lite som bra väder kan göra en på riktigt bra humör! Åkte till stallet just efter 08,00 för att släppa ut Kira i hagen, mocka, packa höpåsar etc. Hann även med att se något man inte ser varje dag, stallkatterna jagade en ekorre (som i sin tur klättrade upp efter höladu väggen.) När jag kom hem har jag hunnit prata lite (mycket*) häst med mamma, och tro det eller ej, jag har mailat på en häst också. En storhäst. Inväntar svar med spänning! :) Nu ska jag snart äta lunch och lite tårta på det. Sen vet jag inte vad som händer fram tills efter middagen då jag ska och rida Kira. Är sand ute på ridbanan nu så allt blir så mycket roligare igen då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback