And now that we’re older, I’m giving up on being right, So I can see the other side of you!



Kom precis in hemma efter att ha vart och släppt ut Kira i hagen och fixat alla stallsysslor. Idag är det föresten 9 år sedan jag åkte av min b-ponny och bröt armen. Eller ja, ska jag säga krossade den rätt fint? Ena benet var helt söndertrasat och det andra snäppet bättre, haha. Tror jag gick gipsad i 6 veckor. Det fränaste var nog när jag landade och ropade "mamma, mamma! Jag har brutit armen!" Läkaren sa att jag mest troligt måste ha hört hur det knakade i den, usch.

Nu ska jag göra mig iordning och sen äta lunch och åka med mamma en sväng till Haparanda/Torneå för att gå på Gina, H&M etc. Jätte länge sen jag var på gränsen, känns det i alla fall som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback