Började dagen med att fixa allt klart i st...

mms_img156787436 (MMS)

Började dagen med att fixa allt klart i stallet så det är gjort till i eftermiddag. Dressyrträning står på schemat för eftermiddag, i sällskap av Madde och Toppa. Sen måste jag även plocka fram ett rent schabrak, Kiras nya transportskydd och hennes transporttäcke då vi ev. Ska iväg och träna imorgon tillsammans med M & T, kul! :) köpte även ett par mörkbruna ridstövlar i Söndags då jag var till Luleå en sväng. På rea var dom, och kostade mig endast 300:- och hade ord. Pris på 1200:- sitter som att jag skulle specialbeatällt dom med mått, så sjukt tajta skaft! Riktigt, riktigt snygga är dom i alla fall! Men gå in nya ridstövlar är ju sådär måttligt skönt, så mina trogna tretorn advance får nog sitta på fötterna ett tag framöver. Finns inga skönare ridstövlar! Funderar även på att beställa hem nå fina ridkläder, enda felet är väl att jag egentligen inte behöver något. Kan inte ens beställa ridbyxor då jag oftast har 34 på dom och de flesta finns från 36.. Suck. En KL väst skulle iofs sitta fint..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback