Come as you are, leave as a star



Vill du inte höra mig prata om Umeå igen så kan du sluta läsa nu, det var faktiskt ditt eget val att klicka dig in på min blogg och nu råkar det vara så att de närmsta inläggen kan handla om Umeå, just because that's what my life's about right now.

Igårkväll satt jag och mamma och kollade på diverse olika lägenheter, 1:or, 2:or, 3:or, diskuterade om jag vill bo under samma tak som min 5 år äldre syster eller om jag vill bo själv. Jag skulle kunna göra båda, tillika skulle det vara kul att bo själv men tillika skulle det inte heller göra mg något om jag bodde med Sanna för vi är rätt snälla med varandra. Och dessutom, man kommer ju lika ha fullt upp på veckorna med plugg/arbete och på helgerna brukar vi ändå ofta göra något tillsammans. Får helt enkelt se vart det leder. Sitter i alla fall nu också och kollar på lägenheter, kommer ju bli beroende av det nu. Skulle behöva bli Måndag så jag kan fara till skolan och prata med SYV:en också, skönt att jag inte börjar fören efter lunch då jag inte har nå lektioner innan, och även ska vara i Sunderbyn kl. 08.00 på Måndagmorgon. Nå anyway, höll på kolla igår vad för gymnasium det finns i Umeå (vilket jag å andra sidan visste sedan innan, men var ju tvungen att kolla igen.) Är därför jag skulle behöva prata med SYV:en, hur man gör med ett skolbyte etc. Skulle vara helt, jävla underbart att få flytta till Umeå i sommar och få bo på ett ställe man bokstavligt talat älskar, plugga i Umeå. Jag är såååå flyttsugen, märks det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback