Dag 04, 05 & 06

Jag är kung på att glömma bort den här "30 dagar" listan, så kör ikapp de dagar jag missat. Felåt...

Dag 04 – Mina intressen


Den här frågan borde jag egentligen inte behöva svara på eftersom ni som läser min blogg borde veta vad mina intressen är. Men för att nämna några så rida, träna och se film. Sen finns det ju en massa fler.

Dag 05 – Mina syskon

Jag har en storasyster som heter Sanna, hon är 5 år äldre än mig men att det är så stor ålderskillnad mellan oss skulle man inte tro. Folk tycker vi är jätte lik utseendemässigt, både hon och jag nekar det för vi tycker inte vi är lik varandra, finns inget likt i oss utseendemässigt. Haha jo, en sak - ögonfärgen.

Sen har jag ett halvsyskon, en lillasyster som heter Emma. Hon är 6 år och jätte söt!

Dag 06 – Om tio år

Om tio år är jag förhoppningsvis miljonär, äger en fin villa/lägenhet, har en (ev. två) fin(a) storhäst(ar), en sjukt snygg bil och jaa.. behöver jag säga mer? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback