Diabetes



Just nu borde jag befinna mig i Sunderbyn sjukhus då jag har rutinkontroll av min diabetes. Kommer nog kännas vemodigt då det är sista gången jag ska träffa min läkare och diabetessköterska för sista gången som jag haft enda sen jag blev inlagd i Sunderbyn, September -06. Speciellt min diabetessköterska Anki kommer det nog kännas konstigt att säga hej då åt, åhh.. ångest för att fylla 18 och bli stor. :( Ska även ta blodprover i armen och jag tycker det är sjukt obehagligt så får alltid hem emla salva så jag kan sätta på armvecken så det bedövar och jag inte känner något alls. Sjukt rädd för blod är jag oxå. Men sticka mig själv i fingret x antal gånger om dagen, sticka 6-7 insulinsprutor i magen dag ut och dag in är inget som skrämmer mig. Men ett litet j*vla blodprov i armen får mig svimmfärdig om jag inte får bedövning innan, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback