Don't hate the game, hate the players



Känner mig jätte lat som "endast" cyklat 5km idag i motvind och slask, hur är de ens möjligt? Borde ju känna mig stolt som faktiskt överhuvudtaget kom på idén när jag hade kunnat få skjuts?! Nu sitter jag och kollar olika gymnasieprogram i Umeå. Ovanligt. Måste jag nu välja om (vilket inte är hela världen, har ingen brådska någonstans) så vet jag i alla fall vad jag vill söka (John Bauer, hälsa och idrott. Det jag kom in på i höstas.) Thoren business school, commerce program heter det. Och Forslundagymnasiet, djurhälsa och sjukvård eller inriktning ridning. Frågan är ju bara hur jag skulle våga röra i en fågel eller en orm om jag gick djurhälsa och sjukvård. Jag är livrädd för båda djuren, på riktigt alltså, livrädd. Kan jag inte få peta på en gullig, lurvig hundvalp eller katt istället? Låter mycket bättre!
-
Nu ska jag gå ut på kvällsrastning med Milla, äta och sen se Gilmore girls och dejta sängen! :)

Kommentarer
Emma Surell säger:

SV Tack!! :)

2012-04-12 | 10:16:49
Bloggadress: http://emmasurell.blogg.se/
Ziingogirls säger:

Vad ska du göra idag? allt bra? Kram vi på www.ziingogirls.blogg.se

2012-04-12 | 10:35:37
Bloggadress: http://ziingogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback