Don't let me show you how weak your are. Hurts like bullets between these walls

Dagen börjades av att Rebecca och Fiona började väsnas med Rebecca & Fiona – Bullets - Nause & Adrian Lux Remix Radio runt kl. 07.25 då jag hade skjuts som skulle anländ klockan åtta för att skjutsa mig till stallet. Väl i stallet gjorde jag bort alla stallsysslor innan jag sen for hem igen. Under dagen har jag tänkt hinna med att träna, kanske trotsa slasken och fara ut och springa några kilometer på eftermiddagen och sen köra lite styrka på det. Nu ska jag i alla fall gå och göra lunch, det är ett som är säkert.


Kommentarer
Petra säger:

Svar: Tack så mycket =)

2012-04-12 | 13:12:44
Bloggadress: http://pppetras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback