don't make me bring you back to the start, you can run but you won't come far



Jag vill fylla 18, utbilda mig till bartender, flytta till Umeå. Jag är så äckligt less Kalix, alltså riktigt, riktigt less. Här finns ingenting, absolut ingenting. Jag stortrivdes i Stockholm när jag var dit i November när man fick tränga sig fram bland massa folk, det var folk vart du än kollade, annexet i Globen var proppfullt med folk och du tog dig knappt fram, du fick bokstavligt talat tränga dig fram. Jag älskade det. Kanske är rätt uppenbart att jag inte känner mig så hemma i lilla Kalix som är raka motsatsen mot Stockholm. Fast jag skulle kanske inte vilja bo där, eller jo. Fast jag vill mycket hellre bo i Umeå. Jag vill flytta på direkten, åh... så less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback