Don’t think, just pull on your shoes and go



(och ja, det är min mage på bilden)

Tänkte göra en "underblogg" dvs. en blogg med samma domännamn fast t.ex "josefinstromberg.blogg.se/training" men gav upp när jag och koderna till designen bråkat i över en timme och det inte ville som jag ville. Bilden ovan var i alla fall tänkt som header. Kom faktiskt fram till att det nog skulle vara lika lönande att bara göra en ny kategori på den här bloggen som heter "träning", det är ju trots allt här jag har hög läsarstatistik.

Fick en fråga/kommentar tidigare om jag tränar för något speciellt. Det kan jag inte påstå, det är kul och jag vill ta reda på hur fort det börjar synas resultat på mig. Sen är det ju jäkligt bra för blodsockret också när man har diabetes bara man kommer ihåg att anpassa insulindosen vid måltid efter träning. Vill helt enkelt ta reda på hur bra/stabilt jag kan få mitt blodsocker att ligga, hur fort det börjar synas resultat på mig kroppsmässigt och så underlättar det ju under dressyr/hoppträningar en hel del att vara i bra form.

Nu ska jag byta kläder och fara ut och testa mina nya skor, update later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback