Gå hem i snö



Nu ska jag promenera hem från skolan, känns inte sådär jätte frestande att måsta gå hem i snöstorm. Eller ja, sist jag var ut, dvs. när jag kom tillbaks till skolan efter jag vart och käkat lunch så snöade det för fullt. Seriöst, 18:e April ska det INTE snöa.. less. Jag vill ha sommar. Nä, bäst jag börjar bege mig hemåt, orka sitta på skolan längre än nödvändigt. En bra sak har jag i alla fall hunnit med under tiden jag suttit här efter jag slutat, jag har skickat iväg en arbetsansökning till Umeå.

Kommentarer
Linnéa- Blev mamma som 17åring säger:

Där har man suttit och pluggat många gånger :)

2012-04-19 | 11:10:50
Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback