good things fall apart so better things can come together



Blev en lugn kväll idag vilket resulterade i att jag suttit hemma och sett O.C, är dagvild och tror hela tiden att det är Lördag idag fast det bara är Fredag. Men jag kanske inte ska klaga, en väldigt fin person är ju på hemmaplan i några dagar. Har inte sett han sen i somras så när jag fick veta att han var i Kalix kan jag ju tala om att någon blev väääldigt glad! Nu ska jag leka tuff och gå ut i mörkret med Milla en sväng, hatar att vara mörkrädd. Sen ska jag se film, men vad återstår ännu att se.

Kommentarer
IDA säger:

Åh tack så mycket, det värmer! ja "lasse" är jättefin :)

2012-04-07 | 07:38:39
Bloggadress: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback