Had a really good game but you missed your last shot

Började morgonen med att snooza 45 min innan jag pallrade mig upp och gjorde mig klar, käkade frukost och rastade Milla innan jag blev upplockad av min syster och så for vi till stallet och släppte ut och fixade åt hästarna. Sen for vi iväg till Haparanda en sväng där det enda som fick följa med mig hem idag var ett par löpartights. Snör in en bild under men den gör sig inte alls rättvis då dom är mycket snyggare irl och har en reflex linje längst ena benet (som inte syns på bilden) Anyway, var dom enda som fanns nog små i storleken och låg någorlunda i pris. Vet ett par till jag vill införskaffa närmare sommaren när det blir varmt ute, men det får helt enkelt vänta.

Vad dagen erbjuder återstår att se, ser inget speciellt i valborgs. Är rätt trist väder ute, grått, blåser och ingen sol alls, inte som imorse då det var jätte fint! Tror i alla fall jag ska rida Kira efter middagen, kanske lägger ut några bommar även idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback