Hej Josefin, Tack för din ansökan till oss...

ath_logo_250pix (MMS)

Hej Josefin, Tack för din ansökan till oss! Nu är vi på Access to Hollywood äntligen klara med vår gallring av alla de ansökningar som har strömmat in till oss de senaste månaderna! Vi har en väldigt hög kvalité på våra svenska artister/ talanger och det har varit väldigt svårt att selektera för att endast välja ut några få. Vi gillar verkligen dig! Om du är intresserad så vill vi gärna se mer av dig och vill härmed kalla dig till *slutcasting i Stockholm* *den 12 April kl* *17.30 på* *Sturegatan. 29 4tr *inför World Championship of Performing Arts i sommar. Ja, vad ska jag säga? Vet att många tungor blir gröna av avund där ute nu. För det var ju jag, som enligt tidigare kommentarer inte kunde bli modell, inte blivit erbjuden modellkontrakt i Tyskland i höstas, att seriösa agenturer inte hittar sina modeller på Internet. Lilla raring så fel du hade, det är väldigt vanligt. Lite ballt ändå, skickade in en ansökan och några bilder för skojs skull i December typ, det här resulterade det i. Det är inte bara en, inte två utan fler som jobbar inom modellagentur som ser potential i mig, fräckt! Bli avundsjuk, dränk mig i elaka kommentarer, men det kommer fortfarande inte göra dig till mig.


Kommentarer
Victoria säger:

coolt, låter jätte kul!:)

2012-04-02 | 18:02:14
Bloggadress: http://vickypicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback