hello, from a half dead Josefin



Hade ingen nyare bild, så ni får leva med en från i julas.

Sängen är min bästa vän för tillfället, som ni säkert kan förstå. Har konstaterat att diabetes och magsjuka inte går hand i hand eftersom det påverkar blodsockret så. Vet inte hur mycket druvsocker och R10 (heter det så eller RIO?!) dricka jag fått försöka dricka för att jag haft på gränsen till lågt socker. Har knappt kunnat äta, lite jordgubbs yoghurt med banan, och fil med banan. Men mest för att kunna sticka lite insulin. Har iaf världens bästa mamma som åkt till stallet och fixar åt Kira, jag orkar knappt gå tur och retur till käksbordet och det är inte långt mellan sängen och köket. Mamma rättade mig även med när jag hade magsjuka sist, och det är helt sjukt! Det var när jag var 3 år, dvs. 14 år sedan! Snacka om tur jag haft. Ont i huvudet har jag också, kanske för jag inte kunnat äta som vanligt, missbrukar blodsockerkontroller i fingret gör jag oxå för jag känner inte vad jag har på ett ungefär i blodsocker när jag mår såhär. Tror mamma skulle ordna mer "lätt mat" att äta när hon kommer från stallet, för kan inte påstå att jag är hungrig heller men när man har diabetes är det bara att finns sig i att man måste försöka äta. Nu ska jag fortsätta se Gilmore Girls, och hoppas på att jag får börja må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback