i guess we changed, some for the better, some for the worse



Sitter i sängen med Milla som sällskap som ligger och sover på mina fötter, utmärkt som tofflor! Sedan jag sist skrev har jag lyckats få i mig fil, banan, ett knäckebröd med skinka och ett glas mjölk som middag. Med en insulindos på 4 enheter. Har i alla fall, än så länge fått behålla maten och hoppas och ber att det ska ge med sig. Föreställ er själv att ni måste äta hur illa ni än mår om ni har lågt blodsocker, det finns som inget val. Ont i huvudet har jag ännu, och jag brukar iprincip aldrig ha det så det skulle gärna få ge med sig det med.

Kan skatta mig lycklig som iaf inte hade planer att fara på Takida imorgon eftersom jag avskyr deras musik, annars hade det ju som vart rätt typiskt. Och en till sak, idag är det prick en vecka tills jag fyller 18 så får se det från den ljusa sidan att det vart just den här Fredagen jag fått må skit och att det inte var 27:e idag. Idag fyller Evelina, en gammal klasskompis 18 år, så - Grattis på födelsedagen! Vet inte om hon läser min blogg nå mer, men hur som haver! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback