I'd rather run the other way than stay and see, the smoke and who's still standing when it clears



Det här är vad jag tänker sysselsätta mig med ikväll, dregla över Taylor Lautner i 214 minuter. Haha. Nej men seriöst, vet inte hur många facebook statusar jag läst om att diverse personer ska på Takida ikväll. Finns inte en jävla chans att jag frivilligt skulle stått där inne, och absolut inte betalat 350:- för att gå in och få öronen bedövade för gott. Skulle någon fått mig att ens gå in hade dom behövt betala min biljett, gett mig ett par riktigt bra hörlurar så jag hade kunnat höra på Spotify genom mobilen, haha. Prövade lyssna på en av deras låtar på Spotify nyss, you learn eller vad den nu hette. Jag klarade 43 sekunder (!) innan jag i ren panik bytte till Sean Paul – She Doesn't Mind. Jag tycker deras musik är så otroligt, jävla dålig så det finns inte. Det har jag tyckt sen första gången jag hörde dom vilket var typ i 7an?! Uääärk säger jag bara! Om ni kollar min playlist kanske ni förstår varför jag inte gillar dom? Spring 12'

Tänkte även passa på att säga att jag mår bra igen, har lyckats äta till största del som vanligt idag utan att må illa. Visserligen har jag sovit konstant i 13 timmar sen igår om jag räknar bort den halvtimme jag vart serverad frukost i sängen av mamma. Steg sen upp runt 12 för att äta lunch, sen vid tre var jag och mamma till stallet och då fyllde jag Kiras höpåsar och vatten medans mamma mockade. Så känns ändå som att jag börjat må som vanligt igen, skönt! Nu ska jag tända ljus och se Abduction. Mycket, mycket bättre än att bli döv för gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback