I'd rather run the other way than stay and see the smoke and who's still standing when it clears.



Orkar inte skriva något, har alldeles för mycket tankar snurrandes i huvudet - om ni visste skulle ni förstå, jag lovar. Min senaste vecka har vart otroligt tuff, hade jag inte vart ball på att hantera känslor hade jag förmodligen brytit ihop. Mitt ex är inte längre min pojkvän sedan förra Tisdagen (eller ja, då var det officiellt och med det menar jag att det stod "singel" på min facebook), min farfar dog förra helgen, jag måste bestämma mig hur jag ska göra med Kira, flytt etc etc. Kul påsklov överlag va?

Kommentarer
A säger:

Varför gjorde ni slut? :/

2012-04-17 | 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback