if you can’t handle my worst, you ain’t getting my best



Kom precis hem från Luleå, blev många timmar i stan med shopping men jag klagar inte. Jag gillar ju Luleå. Hann även med att käka middag på Tasty, betydligt godare än att äta på Max (är något less maxmat efter att för några veckor sen ätit där typ stupid i kvarten när jag var i Luleå hela tiden, kändes det som). Tack och bock för att jag har grym ämnesomsättning så jag kan äta vad som helst och det märks inte. Hur som haver for jag hem med några påsar som innehöll: två väskor, ett (knallfärgat) fuschia linne, en spetsklänning, en ring och en jacka. Haha.. mammas min var klockren när jag sa att jag inte går ut från affären utan att ha köpt jackan, jag äger x antal jackor men tyckte absolut jag behövde en till. Den var faktiskt militärgrön, jag är skit svag för jackor i den färgen.. sååå snyggt! Jag är kär i den, ingen tvekan om saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback