I'm tired of laying low, let's give the world a show



Sedan jag vaknade just efter klockan 08.00 har jag hunnit med rätt mycket, enligt mig själv i alla fall. Började med att käka frukost, släpa mig mot hallen för att gå ut med Milla på morgonpromenix. Väl i trapphuset började jag fundera varför det alltid luktar kaffe, apelsinjuice blandad med tandkräm (?) på morgonen i trapphuset. Det slår aldrig fel, jag tycker alltid det gör det på morgonen. Weird. När jag kom tillbaks från våran morgonpromenix så blev jag kommenderad av mamma att gå och hämta min dator och sätta mig i soffan så vi kunde kolla om det hade kommit ut några nya lägenheter som skulle passa mig (1,2 och 3:or) Vad 1:orna låg på i pris, hur stora dom var, hur planlösningen var på de som fanns ute etc. Både i Umeå och Luleå. Jag själv kom i alla fram till att jag ska bli miljonär så jag kan köpa en fin lägenhet jag hittade som var till salu. Den kostade endast 650.000:-
-
Sen har vi hunnit kolla på jobb på båda orterna också, kommit fram till att det skulle vara rätt behagligt att jobba som servitör på ett hotell. Lite kul ändå. Sen fastnade jag ju på "bartender sökes till Allstar" så kunde ju inte låta bli att klicka. Så det slutade med att vi satt och kollade på bartenderutbildningar, utbildningsorter, priser etc. Mamma verkar insett att jag är fullt allvarlig när jag säger att jag vill bli bartender, för nu mer får jag ingen sådan där *det är inget riktigt jobb* blick av henne, haha. Förlåt för uttrycket, men fan vad kul det skulle vara att jobba som bartender! På tal om kul, idag är det Tisdag och då går det Lyckan i L.A! Ett av mina favoritprogram, jag är avis över dom som får bo i L.A. Fick föresten höra en lite kul kommentar igår om mig själv, det var att jag påminner om en barbie utseendemässigt. MEN, att jag inte har den där typiska, fjantiga "barbie personligheten". Tack och bock, det var faktiskt rätt kul, haha.

Kommentarer
Emelie säger:

Fin bild, har du tagit den själv? :D

2012-04-24 | 10:48:20
Bloggadress: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback