It's the little things you do that makes me find you irresistible.



När påsklovet började kändes allt ungefär "bläh.." men måste säga att det vänt om och bara blir bättre och bättre, lycka! Min ponny får just nu nya skor på fötterna, min hårförlängning skickas till veckan, det är 20 dagar tills jag fyller 18, ska iväg och rida Kira på bortaplan under veckan, en av de finaste personer jag vet är på hemmaplan.. Behöver jag säga mer? Lovet kanske inte blir så dåligt trots allt. Livet leker!
-
Har under morgonen hunnit vara till stallet en sväng och fixat alla Kiras stallsysslor. Sen skulle hon skos men hovslagaren var en timme försenad (haha vad ovanligt..) så mamma skjutsade hem mig och for tillbaks och vaktar min ponny under tiden hon skos och släpper ut henne i hagen sen igen. Tack! Nu ska jag gå och sätta mina kökskunskaper på prov, jag är hungrig. Vad som händer senare återstår ännu att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback