jeffrey campbell lita brown distressed leather

 

Anlände hem för ungefär 3Omin sen efter att ha vart på arbetsintervju. Ska jag gå efter magkänslan så kändes det som att det gick bra, det återstår helt enkelt att se. Friskt vågat - hälften vunnet. Nu ska jag snart ringa morfar och fråga om han kan köra mig till skolan efter lunch. Skulle behöva dit och lämna ett papper till SYV:en innan 30:e. Så känns som att det är lika bra att göra bort det så det är gjort.


Just ja, jag höll nästan på klicka hem ett par Jeffrey Campbell skor nyss. (Sen kom jag på att mamma förmodligen skulle tycka jag är heeeeelt galen, haha). Nej men det var inte därför jag inte beställde dom, måste höra med mamma ikväll hur det blir med frakt etc. för det såg så konstigt ut. Det värsta är ju att jag är kär i tre par Jeffrey skor, nämligen dom på bilden ovan, ett par silverglittriga och dom svarta lita spike (som jag för typ en månad sen tyckte var as fula) Fast dom bruna är nog mest praktiska eftersom man kan använda dom till iprincip allt, svarta är så tråkigt.

Så mamma, eftersom jag vet att du kommer läsa det här - kan jag få ett par i present? :) Vi måste beställa dom idag, har en rabattkod så jag får dom 50% billigare. Snälla, snälla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback