Logic will get you from A to Z, imagination will get you everywhere



Sen jag käkat middag har jag hunnit med riktigt mycket (iaf enligt mig själv.) jag har hunnit vara förbi och hälsat på mormor och morfar och se om dom hade god tårta då morfar fyller år idag. Sen har jag hunnit plugga och jag lyckades hålla tålamodet riktigt länge när jag körde fast i matteboken, så länge så jag tillslut kom på hur man räknade ut det jävla X talet. Utöver att ha räknat två diagnoser i matteboken har jag hunnit påbörja och avsluta ett NK kapitel och skrivit 8 A4 sidor om kapitlet. Då är det bara att påbörja nästa kapitel och göra bort det också, skönt att vi har så snäll lärare i NK så man kan få göra såhär. Fast vet inte riktigt vad jag ska fortsätta med i boken, så måste leta reda på henne imorgon på skolan. Nu ska jag snart käka, gå ut med Milla och sova. Kommer vara som en strandad säl imorgon på morgonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback