morgonstund har guld i mun



Tog sovmorgon och gick upp runt halv nio för att käka frukost. När jag satt och åt såg jag att jag hade ett mobilsvar att lyssna av, trodde typ det var någon telefonförsäljare, haha. "Ja, hej mitt namn är Leif och jag driver Stall Katalei. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, du kan ringa mig på.." Blev ju aningen chockad, haha. Hunnit utbyta lite meningar med Pontus Lidsell som jobbat där, för att få lite rätsida på allting. Nu ska jag i alla fall gå ut med Milla på en morgonpromenix och kolla om min cykel har luft i däcken för i så fall tror jag att jag ska trampa iväg dom där 4,3km till stallet och fixa allt åt Kira. Är kasst väder ute, grått och äckligt. Men vad gör man inte för sin älskade ponny?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback