Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real

Har hunnit med rätt mycket sen imorse då jag vaknade. Började dagen med att käka frukost, gå ut på morgonpromenad med Milla innan jag sen fick skjuts av morfar till stallet. I stallet mockade jag åt Kira, packade höpåsar, fyllde vatten och kraftfoder etc. När jag kom hem igen ringde det i min älskade Xperia, jag har nu mer sommarjobb. Alltså hade jag rätt magkänsla, intervjun i Måndags gick bra. Känns jätte skönt! Nu väntar jag på att mamma ska sluta och så ska vi åka till Luleå då dom har kvällsöppet, passar nog även på att äta middag i Luleå. Märks det att jag gillar att vara i Luleå? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback