No matter where or what, there are makers, takers and fakers.



Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 14.30 så min syster slutar jobbet och kommer och hämtar mig så ska vi förbi till stallet och fixa åt hästarna. Sen följer jag med hem till henne där jag ska äta middag och så kommer Elli dit och hjälper mig att sätta i min hårförlängning. Blir säkert en hel del Umeå prat etc etc. Kul!

Jag och mamma satt även och kollade på lägenheter igårkväll, samt de olika gymnasierna jag tänkt söka. Är en rätt stor blandning av program, men det får ni kanske höra imorgon då syv:en inte hade någon ledig tid idag så får fixa det imorgon istället. Nu känner jag iaf att mitt blodsocker sjönkt så pass mycket att jag måste äta innan jag far till stallet. Gäller bara att vänja sig att ligga på normala blodsockervärden när man legat högt i blodsocker, men det tar sig nog, ett steg i taget.

Kommentarer
Johanna säger:

sv: Tack så mycket!

2012-04-17 | 16:53:25
Bloggadress: http://johannautterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback