Nystartad ryttarblogg!

Måste erkänna att jag tycker blogg.se börjat kännas smått trist att blogga på, men mina fina läsare väger ju upp det hela - därför jag ännu bloggar här. Jag vet dock inte om den största del av mina läsare är hästmänniskor på något slags vis, ryttare, hästägare, ridskoleryttare. Ja, ni förstår. Därför känns det ibland svårt att veta vad jag ska blogga om. Så ni har jag tagit tag i det hela!

 

Är ni ute efter mina hästrelaterade inlägg, träningar, hästletande, utrustning etc?

Då ska ni istället börja läsa min alldeles nystartade ryttarblogg där jag endast kommer ha hästrelaterade inlägg. Jag kommer fortsätta blogga här om diverse saker, oroa er inte.

Klicka HÄR eller på bilden ovan för att komma till min ryttarblogg. Och du, du glömmer väl inte att lämna en kommentar om du kikar in?


Kommentarer
Evelina säger:

Japp de är jätte goda. Testa köp och smaka! Väldigt mättande också..

2012-04-29 | 23:36:57
Bloggadress: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback