Remember all those times I swore I needed you? Well, consider them lies. Because here I am baby and I survived

Orange top - Vero moda

Tunn, grå kofta - Någonstans från Umeå, minns faktiskt inte.

Höga, mörka jeansshorts - Forever 21

Svarta leggings - H&M

Skor - Svarta Converse

Klocka - Regal

Armband - JC

 

Det här händer typ en gång i halvåret, att jag lägger ut en bild på vad jag har på mig för dagen. Men är rätt kul ibland. Var för övrigt rätt svårt att få bildens ljus rättvist eftersom jag fotade med mobilen. Nu ska jag käka lunch, kycklinggryta rättare sagt. Sen bege mig till skolan en sväng.

 

 


Kommentarer
Emelie säger:

Snygg outfit :)

2012-04-23 | 13:48:25
Bloggadress: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback