Sponsrad av L'oréal Paris

Mamma kommer in med ett brev till mig när jag sitter vid datorn, tittar lite smått konstigt på mig och ger mig brevet. Skulle också blivit konfunderad om jag inte redan visste vad som var i kuvertet eftersom det var rätt tjockt. Lilla, 17-åriga Josefin har blivit sponsrad av L'oréal Paris med deras nyaste mascara false lash telescopic. Ska blogga om produkten efter att ha använt den lite och skriva vad jag tyckte om den etc. Finns gånger jag verkligen uppskattar min blogg, eller det gör jag väl rätt ofta iofs eftersom det ramlar in samarbetserbjudanden från företag, sponsoruppdrag etc. Får ibland påminna mig själv om att jag faktiskt jobbat mig upp till den här nivån själv, det är ballt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback