Svar på läsarfråga: Vad är målet med träningen?



Svar:

Till att börja med, tackar!
-
Som jag skrev tidigare har jag inget speciellt mål med träningen mer än att se hur fort det börjar synas resultat på mig kroppsligt. Då jag alltid vart väldigt "slimmad" gör jag det alltså inte för att tappa vikt, jag gör det för att bygga muskler. Sen finns det väl en liten baktanke till varför jag tränar på det sättet jag gör, jag vill läsa idrottsvetenkapliga programmet inriktning idrottsmedicin och coaching i Umeå efter jag gått klart gymnasiet och då känns det som att det hör till att vara i rätt god form. Jag får det till att om man läser ett program med någon inriktning mot hälsa/idrott så bör man ändå själv vara i bra form/vältränad. Just saying. Sen finns det väl en dröm om att en dag kunna jobba som polis, och jag är väl medveten om hur tufft det är att ta sig in på utbildningen och hur (förlåt uttrycket) jävla vältränad man måste vara för att ha en chans. Sen måste jag erkänna att jag har rätt tur på en annan front också, det är att jag kan äta vad som helst och det märks inte på mig, kan jag däremot inte äta som vanligt på två dagar resulterar det i att jag går ner i vikt ca. 1,5-2kg på två dagar, det är sjukt. Gäller att hitta en bra balans mellan måltider, insulindoser och träningar.



Kommentarer
Tova & Lina - Vinn ett pannband säger:

Sugen på ett nytt pannband helt gratis? Vi har just nu en tävling där vi lottar ut ett sprillans nytt pannband helt gratis. Det tar bara några minuter utav ditt liv att anmäla sig och ha chansen att vinna detta!

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-ett-exlusivt-pannband.html#comment



Kram! :)

2012-04-10 | 22:16:03
Bloggadress: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback