Taio Cruz - Tattoo



Just nu sitter jag på skolan men ska på ungefär 10 minuter kommer morfar och hämtar mig så jag får åka och äta lunch, har inte ätit skolmat sedan jag gick i 8:an tror jag. Sen ska jag tillbaks till skolan, fick nå papper av min estetlärare nyss om en tävling hon tipsade mig om. Första pris var 2500:-, andra 1000:- och 3:e var 500:- så jag kan göra det för att jag kan bli rikare på det, om jag har tur. Man skulle skriva något där temat var "dreams". Och känner jag mig själv rätt borde det gå rätt fint att skriva ihop något eftersom det fick vara allt från novell, krönika, dikt, en sångtext etc. Har faktiskt vunnit en liknande tävling när jag gick 6an, så jag vet (utan att skryta) att jag inte är totalt chanslös nu heller. Nä men, det kan bli kul. Nu ska jag börja logga ut och åka och äta, tur jag har så otrligt snäll morfar som hämtar mig och kör tillbaks mig till skolan - han är guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback