Telling me the chances I blew up or whatever you call it



Hade världens beslutsångest tidigare idag vad kvällens planer skulle bli, om jag skulle farit ut med Madde och några ikväll men sen uteslöt jag det och for med mamma till stugan där morfar, min morbror och Anton (en av alla mina kusiner) var och grillade. Var riktigt gott, lugnt och skönt var det också.

Det ni ser på bilden ovan är mina planer för kvällen, måste erkänna att jag var partysugen tidigare idag men sen försvant det, kom tillbaks och sen försvann det igen. Så kanske är lika bra att köra på det på bilden ovan. Skorna representerar alltså en springtur, som ni säkert förstod. Måste bara hitta lite motiovation först, tappat bort den för stunden.. Filmen blev jag även rekomenderad om tidigare i veckan, bara filmsällskapet som saknas. But, workout is my new boyfriend ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback