That's what makes you beautiful



Vet inte hur många facebook statusar jag hunnit läsa om att det är Fredag 13:e, who cares lixom? Jag köpte min älskade ponny Fredan 13:e Juli 2007. Anyway, började dagen tidigt med att åka till stallet så jag var där till klockan åtta och släppa ut henne i hagen och fixa alla stallsysslor. Just nu försöker jag få liv i Ammi som förmodligen ligger och sover, måste ner på stan en sväng idag och fixa lite grejor och då tänkte jag dra med mig henne. Sounds like a good plan. Idag fyller även mamma år, så ska vara snäll och fixa en tårta åt henne då hon jobbar tills senare idag så jag har hela dagen på mig. Men mycket mer kan jag inte skriva eftersom hon brukar läsa min blogg. Grattis på födelsedagen mamma, jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback