This is the part of me that you never ever gonna take away from me



Beställde den här klänningen just innan jul i stl. xs, och den är helt galet snygg. Jag tänkte ha den på julafton, men den var väl i minsta laget då mamma fick dra igen dragkedjan i ryggen och jag knappt kunde andas (hahaha) men en större hade blivit för stor. Hur som haver så såg jag den i garderoben tidigare idag och prövade den och jag kunde stänga den helt utan hjälp utan problem. Hur är det möjligt?! Jag menar, en xs! för att kunna dra xs på kläder ska man vara smal, jag är smal och har alltid vart det och måste förmodligen vara ännu smalare nu än i julas. Det är helt sjukt, det är ju verkligen inte så att jag tränar för att bli lättare, jag väger nog lite redan nu jämfört med min längd på 174cm. Nåja, klänningen passar och är snygg iaf! :D

Kommentarer
Tussie säger:

Sv; Tack! Härlig blogg du har :)

2012-04-14 | 09:42:01
Bloggadress: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback