Make it last forever











Tidigare idag, eller efter lunch om jag ska vara mer korrekt for jag och mamma iväg en sväng till stugan där morfar och min morbror var. Har hunnit med att fota, inse hur jäkligt skickliga småbarn är på att klättra upp fort i snöhögar (tål att tilläggas att jag inte var sådär jätte lysande på det, visserligen var det för att jag inte ville få snö i skorna..) kört skoter etc. Kan verkligen inte påstå att jag skulle vara farträdd, ju fortare det går - desto roligare är det! Vad eftermiddagen/kvällen erbjuder återstår ännu att se. Funderar om jag ska åka och rida Kira en sväng eller om hon ska få vila. Vilket dilemma.

Kommentarer
Paulina säger:

Tack snälla du!

2012-04-06 | 19:54:06
Bloggadress: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback