Jag är såld, såld på dig.







Jag vet inte hur länge jag tänkt förneka det för mig själv, spelar ingen roll hur lång tid det går, hur långt avståndet är emellan, det finns verkligen ingen som du. Du vet vem du är, jag behöver inte ens fundera om du vet. Filmkvällen jag är skyldig dig, glassen, kramen du är skyldig mig. Finns gånger jag verkligen funderat på vad jag tänkt med, känner mig nästan lite dum då jag så väl vet att jag skulle byta vem som helst mot dig. En Taylor Lautner, nej tack - jag skulle lätt byta han mot dig. Uppriktigt, ärligt. Du får mig alltid på bra humör, du påminner om mig själv på flera sätt, jag kan säga precis vad som helst åt dig, du känns så.. rätt. They'll never know, but you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback