vi hörs, vi ses, i dina drömmar.

Jag som tänkte vara duktig och cykla till stallet imorse hittade inte cykelnycklarna efter att enligt mig själv, ha letat igenom hela lägenheten. Kanske tål att tilläggas att när mamma var hem på lunch hittade hon dom, i ett skåp i köket där vi har finare glas, nämligen detta.



Tur jag har snäll morfar som skjutsade mig till stallet istället, och för övrigt var det rätt skönt eftersom det hade börjat snöa rätt mycket och var allmänt äckel väder. Tog väl runt en timme att fixa allt klart i stallet innan jag sedan fick skjuts hem igen.
-
Nu ska jag duscha, göra middag och vänta på att mamma slutar då hon mest troligt ska fixa mitt hår senare. Dvs. befria mig från en utväxt som faktiskt inte är så hemsk, men min hårförlängning borde anlända snart och då är det ju lika att göra det innan. Nä, nu en dusch och sen middag, håller på svälta. Måste bara få visa er hur fin en del av min lunch såg ut tidigare idag.
  • vaniljyoghurt 0,5%
  • Mango
  • Lime



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback