visst du kan rycka på axlarna, spela ball, och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall



Började morgonen med ett "bra" blodsockervärde.
Eller ja, det var bra jämfört vad jag vaknat på den senaste tiden. Fick orden att ställa om lite insulindoser igår när jag var i Sunderbyn, och det ser ju ut som att det fungerar - än så länge i alla fall.

Jo just ja, pratade med syv:en igår på skolan men kom väll inte fram till så mycket,
behövde en kod för att kunna fixa uti gymnasievalen. Nu kommer det roliga, det är samma kod som jag hade i 9an när jag sökte gymnasie och jag kommer ihåg den! Det är sjukt, det är över 2år sedan och jag har använt den en gång och då läste jag den på ett papper, men jag kom ihåg hur det där pappret såg ut. Fast jag kom dock på den när jag var hemma, så ska förbi syv:en här senare, idag eller imorgon så hon får hjälpa mig. Var väldigt krångligt att fatta sidan där man sökte när man ska söka i andra kommuner.

-Tävla om vårens snyggaste väska värd. 1249:- (!)-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback