Viva la vida




Nu är jag, efter många månaders nedräkningar äntligen 18 år! Nu är det bara körkortet som saknas. Kvällen har jag spenderat hos pappa, Anna och min (halv)lillasyster Emma. Emma blev jätte glad att jag kom dit och vi har hunnit med de ena och det andra, vi har "hoppat hage" inomhus, ritat, stått på huvudet, ätit tårta och så vidare. Glömmer ibland bort hur det måste kännas för henne att ha så pass stora storasystrar som mig och Sanna eftersom det skiljer mig och emma 11 år åldersmässigt. Hon var i alla fall jätte glad och verkade ha jätte kul, bara att se henne så glad över att jag hälsar på är plus i kanten, hon är så söt! :) Sen när hon gick och sova har jag sett Let's Dance med pappa och Anna och kommenterat dom som dansar, haha. Pratat på en hel del, sett på bilar och lägenheter. Trevligt! Har haft en riktigt, riktigt bra 18 års dag som jag nu tänker avrunda med att krypa ner under täcket och dejta John Blund. Måste erkänna att jag ibland saknar att ha sovsällskap, äh vafan.. don't be the girl who needs a man, be the girl a man needs! Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback