When it comes down to love, you risk nothing or everything. That's just how it is.



Imorse när jag loggade in för att kolla min mail hade jag fått ett mail på min lilla Kira, kände hur det knöt sig i magen och jag ville helst bara klicka på "radera". Men när jag öppnade mailet, hade läst några rader ändrade jag uppfattning och kände "det är precis ett sådant här hem jag vill att hon ska få." Jag vill inte skriva ut för mycket, men pappan (som skrivit mailet) hade själv tävlat hoppning som ung och kört mycket travhästar medans mamman var veterinär. Dom bodde så dom hade eget stall på gården, dom hade en b-ponny och en shettlandsponny i dagsläget.

Min fina, lilla Kira.. Men det där mailet utklassar många, bara att veta att mamman jobbar som veterinär säger mig att det är seriösa, sunda människor som vet att en häst inte är en leksak. Det är min största mardröm, att Kira skulle hamna hos någon som ser henne som en leksak och förstör henne. Jag gillade det där mailet, det gjorde jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback