Why are you trying so hard to fit in when you were born to stand out?

Trodde allvarligt jag inte skulle orka gå hem från skolan när jag gick då det är cirkus 1km hem, och det i sig är ju ingenting. Men jag kan intyga att vägen hem kändes dubbelt så lång med ett för lågt blodsocker, 4,0 rättare sagt. Är väldigt glad att mammas jobb är på hem vägen så jag kunde stanna ett tag, käka två druvsocker och dricka fanta wildberries. Men sista biten hem var riktigt, riktigt hemsk. Nå, jag överlevde ju.

Tänkte tala om hur gymnasievalen ser ut, gick betydligt lättare med syv:ens hjälp än när jag försökte göra det själv.

  1. Umeå, Dragonskolan, Stylist.
  2. Umeå, yrkesgymnasiet, Frisör.
  3. Umeå, Forslunda, djur (ridning alt. djurhälsa - sjukvård.)
  4. Umeå, John Bauer, samhälls beteendevetskap (hälsa och idrott.)
  5. Umeå, Thoren business school, commerce program (handels.)
  6. Umeå, Minerva, Naturvetenskap.
  7. Luleå, Luleå gymnasieskola, hotell och turism.
  8. Luleå, Luleå gymnasieskola, Stylist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback