Ed Sheeran - Lego house



För den som undrar så är bilden sen i somras.

Nu ska jag vara snäll och gå och diska då lägenheten dumt nog inte har en diskmaskin, hatar att diska. Rättare sagt, jag hatar grytskåp för dom är för små, det ryms aldrig att få in något och då bara ramlar det ut. Kan man inte ha allt i en jätte stor låda istället?! Nåja, kanske inte ska klaga i onödan. Sen klockan 20.00 ska jag se lyxfällan, bara för att det är rätt kul och se på vad dom lägger alla pengar på. Sen klockan 21.00 går det en film på 6:an, the house bunny. Har sett den förut, men det var jätte, jätte länge sedan. Kände att jag var tvungen att blogga, eftersom jag blivit rätt kass på det.. Eller egentligen, jag har inte blivit kass på att blogga jag har bara inte haft något att skriva eftersom ni får se sådan liten del av mitt liv eftersom jag har tresiffrig statistik och inte vill att alla vet precis allt jag gör, både för min egen skull och för personer i min omgivning. Nu ska jag iaf vara snäll och gå och diska, mamma dammsög just mitt rum så känns som att jag ligger efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback