I know they talk a lot but I'ma back it up and more



Kom bara på en grej när jag fick ett mail tidigare idag:

"Hej, har du tittat på min häst? *länk*


Så klickar jag upp annonsen och ser en huvudbild på en brun häst, rätt söt men ingen man skulle lägga märke till direkt i mängden. Scrollar ner "gör rörelser på MSV nivå" Jaha, då är den antingen:

1. Gammal
2. Dyr
3. Haft någon skada

Mycket riktigt, nr. 2 passade in rätt bra. Rättare sagt kostade den det dubbla från vad maxpriset står i min annons. Är det svårt för människor att inte maila om man har satt ett maxpris och deras hästar kostar det dubbla?! I don't get it. Tror dom att det är lönande? Jag har ju skrivit rätt bra vad jag söker, en häst mellan 162-170cm och inget varmblod. No offence till rasen men jag vill inte ha ett varmblod. Sen har jag fått mail på hästar som är typ 153cm, jag menar.. det står mellan 162-170cm och då kan man väl räkna ut att jag inte skulle köpa en mindre?! Jag är 174cm lång, jag vill inte köpa en storhäst på 153cm, det känns inte riktigt rätt. Dock måste min häst vara lätt i kroppen och ej tungriden så jag ska orka rida den om den är 170cm, för jag är rätt lätt i vikt så att säga.

-

När jag var i stallet tidigare idag kom jag föresten på (efter att ha sett tre avsnitt av ponnyakuten igår) att Kira har respekt för mig och ser mig som en i flocken, haha lät så kul när dom sa det i PA. När jag rör mig följer hon mig med blicken, när jag ber henne komma så kommer hon osv. Hon har blivit så otroligt personlig under de 4,5 åren jag ägt henne. Fina lilla Kira.

<3

Kommentarer
Emma säger:

fin blogg du har!:D

2012-02-02 | 18:34:10
Bloggadress: http://crystallheart.blogg.se/
fanny säger:

Gå gärna in på länken och svara på frågan jag skrivit, du kommer förmodligen få en länk av mig då! :)

http://ourweekday.blogg.se/2012/february/vad-vill-ni-lasa-mer-av.html#comment

(förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer)

2012-02-03 | 17:42:02
Bloggadress: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback